• darkblurbg
    Sanitas Facilities
    Sanitas Facilities gelooft in resultaten die voelbaar zijn in de hele organisatie
  • darkblurbg
    Sanitas Facilities
    Sanitas Facilities is er om uw organisatie volledig te ondersteunen bij uw facilitaire inkoop ( besparende ) uitdagingen.
  • darkblurbg
    Sanitas Facilities
    Sanitas Facilities is onafhankelijk, resultaatgericht, kostenbesparend, verbindend en duurzaam
  • darkblurbg
    Sanitas Facilities
    Sanitas Facilities biedt voor elk vraagstuk de beste oplossing.

Contract- & Leveranciersmanagement

Wij bewaken afspraken, kwaliteit en kosten van uw facilitaire contracten. Van SLA/KPI-monitoring en factuurcontrole tot evaluaties, escalaties en verbeterplannen – u behoudt regie, wij doen het dagelijkse beheer.


Wat wij voor u regelen

Goed leveranciersmanagement vraagt tijd, structuur en specialistische aandacht. Wij nemen de dagelijkse coördinatie en bewaking op ons, volgens duidelijke rapportage-afspraken. Zo blijft de dienstverlening stabiel en voorspelbaar, terwijl u ruimte houdt voor uw kernactiviteiten.

  • Contractbeheer – termijnen, indexaties, wijzigingsbeheer (mutaties) en dossiervorming. Correcte toepassing van afspraken en tarieven.
  • Leverancierssturing – vast aanspreekpunt, overlegstructuur, escalaties en verbeterplannen. Aansturen op concrete acties en deadlines.
  • Prestatie- en kwaliteitsmonitoring – bewaking van SLA/KPI’s, periodieke audits en verificaties; waar relevant VSR-kwaliteitsmetingen voor schoonmaak.
  • Factuurcontrole & spend-analyse – toetsing op volume, tarieven en afspraken; signaleren van afwijkingen en creditprocedures.
  • Evaluaties & retenders – kwartaal- en jaargesprekken, besluitvorming over verlengen of heraanbesteden en voorbereiding van het vervolg.

Samenwerking en rolverdeling

We werken als uw regiepartner. Besluiten en prioriteiten bepaalt u; wij zorgen voor uitvoering, opvolging en heldere rapportage. Dat voorkomt ruis en versnelt verbeteringen.

  • Wat wij overnemen – planning en actielijsten, leveranciersoverleg, kwaliteitsmetingen, factuurcontrole en rapportages.
  • Wat u houdt – strategische keuzes, budgetten, finale gunnings- of verlengingsbesluiten en interne communicatie richting bestuur/MT.

 

Het resultaat voor uw organisatie

Meer grip op kwaliteit en kosten. Door vaste overlegmomenten, meetbare KPI’s en consequente factuurcontrole krijgt u inzicht en voorspelbaarheid. Afwijkingen worden vroeg gesignaleerd en hersteld.

  • Continuïteit – duidelijke servicelevels en vervangingsplannen beperken risico’s.
  • Minder administratie – één aanspreekpunt, nette dossiervorming en overzichtelijke rapportages.
  • Betere samenwerking – heldere afspraken en escalatielijnen voorkomen discussies.

Neem contact op

 

Contractscan

Wij toetsen uw huidige contracten en prestaties: sluiten SLA/KPI’s aan op de praktijk, en betaalt u nog marktconforme tarieven? U ontvangt een korte analyse met verbeterpunten, prioriteiten en een voorstel voor borging.

Vraag de contractscan aan

 

Of plan een kennismaking